تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
27

آخرین وضعیت فوتبالیست‌های لژیونر ایذه‌ای در لیگ‌های مختلف

  • کد خبر : 53765
  • 08 شهریور 1397 - 7:07
آخرین وضعیت فوتبالیست‌های لژیونر ایذه‌ای در لیگ‌های مختلف

خبرنگار ورزشی عصر ایذه آخرین وضعیت ۱۴ فوتبالیست ایذه ای در لیگ های مختلف را در گزارش زیر آورده است.

علی کریمی، فرمانده جدید آبی‌های پایتخت

علی کریمی هافبک ملی‌پوش ایذه‌ای سپاهان که سابقه عضویت در دینامو و لوکوموتیو زاگرب را دارد، علی‌رغم استقبال امیر قلعه‌نویی از وی و پیشنهاد بازوبند کاپیتانی سپاهان در فصل آینده، تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت، درحالی که صحبت از توافق وی با تراکتورسازی تبریز به گوش می‌رسید این بازیکن با پیشنهاد استقلال تهران، به این تیم پرطرفدار پایتخت پیوست، کریمی که فرمانده جدید میانه میدان استقلال است در سه دیدار ابتدایی این تیم به میدان رفت و بازی خوب خود در هفته سوم مقابل تراکتورسازی، در تیم منتخب هفته نیز قرار گرفت.

عارف آقاسی در خانه

عارف آقاسی مدافع مستحکم دو فصل اخیر تراکتورسازی تبریز که همراه با این تیم ضمن پشت سر گذاشتن خدمت مقدس سربازی، در رقابت‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا حضور پیداکرده بود با پایان خدمت سربازی، به تیم سابق خود یعنی فولاد خوزستان بازگشت، وی هم‌اکنون در به همراه تیم ملی امید در مسابقات آسیایی جاکارتا حضور دارد.

 

مرادی به پرسپولیس پیوست

رضا مرادی مدافع ایذه‌ای که سابقه عضویت در فولاد نوین اهواز، فجر شهید سپاسی و شهرداری ماهشهر را در کارنامه دارد، در ابتدا با مخالفت استقلال خوزستان در اردوی این تیم حاضر شد اما درنهایت در فاصله سه روز مانده به شروع لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی، اردوی این تیم را ترک کرد، مرادی به دنبال فسخ قرارداد با آبی‌های خوزستان است و به نظر می‌رسد قرارداد وی با پرسپولیس پاکدشت تهران نهایی شده است.

مهندس دوباره آبی‌پوش شد

ایمان مبعلی، بازیکن باتجربه و بین‌المللی ایذه‌ای که در تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال تهران، نفت تهران، پیکان تهران و الشباب امارات حاضر بوده است، با عقد قراردادی رسمی به تیم استقلال خوزستان ملحق شد تا این فصل را با پیراهن آبی در استان خود بگذراند، مبعلی در دیدار هفته سوم این تیم مقابل پرسپولیس یکی از بهترین‌های میدان بود و در پایان نیز در تیم منتخب این هفته جای گرفت.

شیخ‌سلیمانی در سپیدرود

میلاد شیخ‌سلیمانی مدافع سالیان گذشته نفت مسجدسلیمان، فجر شهید سپاسی شیراز و شهرداری ماهشهر، که برای فصل جدید لیگ برتر با باشگاه پارس جنوبی جم قرارداد منعقد کرده بود پس از چند روز با توافق طرفین قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد و به سپیدرود رشت پیوست، وی پس از پشت سر گذاشتن محرومیت دو جلسه‌ای، در هفته سوم به میدان رفت و در تیم منتخب این هفته نیز قرار گرفت.

مصطفی کیانی، مدافع اصلی استقلال خوزستان در فصل جدید

مصطفی کیانی مدافع ایذه‌ای و سابق تیم‌های استقلال اهواز و شهرداری ماهشهر پس‌ازاینکه در اوایل فصل گذشته دچار مصدومیت شدید شد و ادامه فصل را از دست داد، با حضور در اردوی استقلال خوزستان و رضایت کادرفنی از عملکرد وی به استقلال خوزستان پیوست و در سه دیدار این تیم در لیگ برتر نیز به میدان رفت.

شیرمردی به عضویت استقلال خوزستان درآمد

ساسان شیرمردی، مدافع چپ سابق نفت و گاز گچساران، برای حضور در استقلال خوزستان با مسئولان این تیم توافق کرد و با انعقاد قرارداد با این تیم، بار دیگر شاگرد داریوش یزدی شد.

یوسف کی‌شمس فولادی باقی ماند

یوسف کی شمس مهاجم جوان و آینده دار رده‌های پایه فولاد خوزستان، که سال قبل با نظر سیروس پور موسوی به تیم بزرگ‌سالان اضافه‌شده بود، درحالی‌که پیشنهاداتی از چند تیم لیگ برتری دریافت کرده بود با مسئولان فولاد برای ادامه حضور در این تیم به توافق رسید تا همچنان سرخ‌های فوتبال خوزستان را همراهی کند.

فرشید مهمدی به جمع شیران زرد زاگرس پیوست

فرشید مهمدی بازیکن سابق رده‌های سنی و بزرگ‌سالان ذوب‌آهن اصفهان، امسال با عقد قراردادی رسمی به نفت مسجدسلیمان پیوست تا برای نماینده شهر بختیاری نشین مسجدسلیمان به میدان برود، مهمدی در دیدار هفته سوم این تیم مقابل فولاد خوزستان به‌صورت فیکس به میدان رفت.

جماعتی سرخ‌پوش شد

مهرداد جماعتی مدافع و کاپیتان سابق فولاد خوزستان، برای فصل جدید رقابت‌های فوتبال کشور، به تیم لیگ یکی پرسپولیس پاکدشت تهران ملحق شد و شاگرد فرهاد کاظمی در این تیم شد.

سروش و نوید در لیگ یک

سروش سعیدی مدافع ایذه‌ای و سابق باشگاه‌های فولاد خوزستان و فجر سپاسی شیراز، درنهایت پس از گمانه‌زنی‌های فراوان به قشقایی شیراز پیوست.

نوید رمضانی بازیکن ایذه‌ای و سابق فولاد خوزستان نیز به تیم دسته یکی بادران تهران پیوست

 

خسروی و داودی در استقلال خوزستان

محمد خسروی بازیکن سابق باشگاه‌های سپاهان ایذه، پولاد اکسین ایذه و نفت مسجدسلیمان با عقد قراردادی به استقلال خوزستان پیوست، همچنین رامین داودی بازیکن سابق سپاهان و پولاد اکسین ایذه و نفت اهواز نیز به این تیم آب‌پوش ملحق شد.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=53765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.