تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

اولین کنفرانس علمی محیط زیست،منابع طبیعی،توسعه پایدار با تاکید بر حقوق محیط زیست

  • کد خبر : 7071
  • 04 اسفند 1393 - 6:29
اولین کنفرانس علمی محیط زیست،منابع طبیعی،توسعه پایدار با تاکید بر حقوق محیط زیست

عصر ایذه: برگزاری اولین کنفرانس علمی محیط زیست، منابع طبیعی، توسعه پایدار با تاکید بر حقوق محیط زیست در مورخ […]

عصر ایذه: برگزاری اولین کنفرانس علمی محیط زیست، منابع طبیعی، توسعه پایدار با تاکید بر حقوق محیط زیست در مورخ ۲۴ اردیبشهت ۱۳۹۴ در دانشگاه پیام نور ایذه.

 

pooster 1

 

مهدی زکوی ریاست دانشگاه پیام نور ایذه در گفت و گو با پایگاه خبری عصر ایذه عنوان کرد: نظر به اینکه شهرستان ایذه از لحاظ زیست محیطی در منطقه در موقعیت استراتژیکی به جهت وجود منابع آب، سد کارون۳، تالاب میانگران، جنگل های زاگرس (بلوط) حیاط وحش، انواع آبزیان، گیاهان کوهی مانند کرفس و قارچ و . . . قرار دارند لذا این مهم ما را برآن داشت که از لحاظ علمی به فکر برگزاری کنفرانسی تخصصی تحت این عنوان در شهرستان باشیم به همین جهت پس از تبادل نظرات و بحث کارشناسی و رایزنی هایی در این زمینه بحمد الله پوروپوزال آن در شورای پژوهشی دانشگاه پیام نور استان خوزستان به ریاست جناب آقای رازقی زاده مورد تصویب قرار گرفت ورسما دبیر خانه علمی کنفرانس در مورخ ۴/۱۱/۹۳ با حضور نماینده شهرستان ایذه و باغملک آقای دکتر درویش پور و هیئت همراه فعالیت خود را آغاز کرد.

 

SONY DSC

 

 

مهدی زکوی دبیر اجرایی این کنفرانس افزود: پس از رایزنی های مختلف کمیته علمی داوران که اکثراً از اساتید دانشگاه های پیام نور ، تربیت مدرس ، علامه طباطبایی، شهید چمران، دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین رئیس پارک علم و فناوری ایران می باشند مشخص گردیدند و در همین راستا سایت های معتبرمختلفی مانند ایران راگ، سیویلیکا، همایش نگار و . . . حامی کنفرانس می باشند که به همین جهت پژوهشگران، اساتید و دانشجویان از سراسر کشور تا مورخ ۹۳/۱۲/۲۸ فرصت دارند که به سایت کنفرانس به نشانی SDEN.kHZPNU.CNF.IR  مراجعه نمایند و مقالات و دست آورد های پژوهشی خود را مرتبط با محور های کنفرانس ارسال نمایند و از امتیاز پژوهشی آن که درقالب تندیس وگواهی شرکت در کنفرانس می باشد بهرمند گردند.

رئیس و دبیر اجرایی کنفرانس با بیان اینکه این کنفرانس در مورخ ۹۴/۰۲/۲۴ با حضور اساتید مجرب و شخصیت های معتبر در شهرستان ایذه از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ عصر برگزار می شود افزود: در کنار این برنامه تور سفر یک روزه جهت شرکت کنندگان و اقامت برای میهمانان و همچنین فعالیت هایی در بخش فرهنگی خواهیم داشت.

آقای زکوی در پایان اظهار نمود افرادی که بنا به هر دلیلی توانایی ارسال مقالات خود را ندارند میتوانند به آدرس سایت مراجعه و جهت شرکت در کنفرانس مراجعه نمایند و گواهی شرکت در کنفرانس به آنان اعطا خواهد شد.

رئیس کنفرانس مجدداً به تمام پژوهشگران، اساتید و دانشجویان و . . . تاکید کرد از آنجا که این امکان در منطقه فراهم گردیده است، فرصت را غنیمت شمرده تا با ارسال مقاله و یا حتی شرکت در کنفرانس بتوانند از امتیاز ویژه ی پژوهشی آن برخوردار گردند.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=7071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.