تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6

برای پیدا کردن رمز گمشده گوشی خود چه بکنیم؟

  • کد خبر : 48627
  • 10 مرداد 1395 - 5:59

اگر دنبال پیدا کردن رمز گوشی خود هستید این گزارش را تا انتها بخوانید.

اگر شما از گوشی هوشمند استفاده می کنید حتما برایتان پیش آمده که رمز گوشی و پسورد خود را فراموش کرده باشید و به دنبال راه حلی برای آن هستید.
همانطور که می دانید برای گذاشتن پسورد و رمز روی گوشی  راه های مختلفی می توان استفاده کرد،راه هایی مانند رمز عدد و حروف رمز پترن یا همان الگویی و اخیرا هم با پیشرفت تکنو لوژی رمز اثر انگشت و تشخیص چهره هم به آن افزوده شده است،اما بیشترافراد از روش الگو و حروف و اعداد استفاده می کنند.
در ادامه روش هایی برای بازیابی رمز  در گوشی های اندروید ارئه می دهیم.
برای پیدا کردن رمز گمشده گوشی خود چه بکنیم؟
روش اول : استفاده از اکانت گوگل
اگر شما از گوشی اندروید استفاده می کنید حتما هنگام کار با گوشی از شما خواسته شده است که یک اکانت گوگل  بسازید و این اکانت کاربرد بسیاری در موارد مختلف دارد.
یکی از موارد استفارده از اکانت گوگل زمانی است که پسورد و رمز گوشی خود را فرا موش کرده اید.
به این صورت که اگر شما یک رمز را چند دفعه اشتباه وارد کنید پیغامی روی صفحه نمایش داده می شود که شما آدرس اکانت گوگل یا جیمیل خود را وارد کنید.
پس از وارد کردن ادرس جیمیل خود به راحتی یک ایمیل از طرف گوگل در رابطه با باز کردن قفل گوشی که معمولا حاوی یک کد است ارسال می شود که حال شما با مراجعه به جیمیل خود و وارد کردن این کد بر روی گوشی به راحتی می توانید قفل را باز کرده و سپس یک رمز تازه برای گوشی خود انتخاب کنید.
 روش دوم:استفاده از بوت لودر گوشی
در این روش گوشی راباید ریست فکتوری (برگرداندن به حالا کارخانه ) شود. در این حالت اطلاعات آن ازبین رود  وباید قبل از آن یک نسخه پشتیبان از فایل های خود داشته باشید.
حال بدانیم که چگونه وارد بوت لودر گوشی خود شویم؟
۱-گوشی خودرا خاموش کنید
برای پیدا کردن رمز گمشده گوشی خود چه بکنیم؟
(پس از اینکه قادر به باز کردن رمز گوشی خود نبودید و ازروش اولهم به نتیجه نرسیدید گوشی خود را خاموش کنید.)
 ۲-کلید پاور و صدا را نگه دارید
برای پیدا کردن رمز گمشده گوشی خود چه بکنیم؟
رفتن به بوت لودر،پس از اینکه مطمئن شدید گوشی شما کاملا خاموش شده است کلید پاور یا روشن خاموش شدن گوشی را به همراه کلید پایین و یا گاهابالا را هر دو به صورت همزمان نگه دارید و منتظر بمانید بدونه اینکه دست و انگشتان خود را از روی این دو کلید بر دارید.
شما باید  تا زمانی که” بوت لودر” گوشی کاملا بالا نیامده است دست خود را از روی این دو کلید بر ندارید که این مدت زمان گاهی تا ۳۰ثانیه هم به طول خواهد انجامید. ممکن است گوشی ویبره داشته باشد و مدام  لوگوی اندروید  نشان داده شود که البته این مورد هم در گوشی های مختلف متفاوت است.
برای پیدا کردن رمز گمشده گوشی خود چه بکنیم؟
۳-دنبال FACTORY RESETبگردید
پس از اینکه انقدر دو کلید یاد شده را نگه داشتید که صفحه منوی زیر نمایان شد برای بالا پاییین شدن و انتخاب گزینه ها در بوت لودر باید از کلید های کم و زیاد کردن صدا برای پایین و بالا شدن و از کلید پاور یا روشن خاموش کردن گوشی برای انتخاب هر گزینه استفاده کنید. به دنبال گزینه ای بگریدید که در ان گزینه factory reset  وجود دارد. بر روی این گزینه کلید پاور را بزنید تا صفحه دیگر باز شود.
برای پیدا کردن رمز گمشده گوشی خود چه بکنیم؟
۴- گزینه  DELETE ALL USER DATA  را پیداکنید
در این صفحه به دنبال گزینه  delete all user data  بگردید و بعد از آن با زدن کلید پاور بر روی این گزینه عملیات برای پاک سازی موارد گفته شده آغاز می شود. عملیات ممکن است از یک تا چندین دقیقه به طول بینجامد. زمانی مراحل به پایان میرسد که در خط آخر نوشته ای مبنی بر کامل شدن عملیات نمایان شود.
برای پیدا کردن رمز گمشده گوشی خود چه بکنیم؟
۵-گوشی را ریستارت کنید
پس از پایان عملیات در همان صفحه با کلید ولوم در همان صفحه و یا در منوی صفحات قبل به دنبال گزینه reboot  و reboot system now بگردید و گوشی خود را با زدن کلید پاور ریستارت کنید.
برای پیدا کردن رمز گمشده گوشی خود چه بکنیم؟
 پس از آن اجازه دهید گوشی ریستارت شود.  کار به اتمام رسیده است حال مجدد می توانید رمز تازه و یا نرم افزار های پاک شده و .. را مجدد نصب و تنظیم کنید.
برای پیدا کردن رمز گمشده گوشی خود چه بکنیم؟
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=48627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. Hello. And Bye.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.