تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

تراکم بالای جرایم در استان خوزستان/ کاهش ۹درصدی سرقت در ۵ماهه نخست سال جاری

  • کد خبر : 38686
  • 11 شهریور 1394 - 18:45
تراکم بالای جرایم در استان خوزستان/ کاهش ۹درصدی سرقت در ۵ماهه نخست سال جاری

عصر ایذه: جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: استان خوزستان طبق آمار جز استان‌های دارای تراکم بالای جرایم است که نیروی […]

عصر ایذه: جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: استان خوزستان طبق آمار جز استان‌های دارای تراکم بالای جرایم است که نیروی انتظامی اقدامات و برنامه ریزی های لازم برای بهبود این وضع را آغاز کرده است.

 

 

 

81484688-6238080

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر ایذه، سرهنگ صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ایذه اظهار کرد: با همکاری دستگاها و ارگان ها که که همیشه و در همه حال یار و یاور نیروی انتظامی بوده اند نتیجه خوبی گرفتیم و در ۵ ماهه اول سال ۹۴ شاهد کاهش ۹ درصدی سرقت بودیم.

 

وی افزود: در حوزه کشف نیز با کشف ۷۰درصد وقوع آمار خوبی را ثبت کردیم که البته در سایه همکاری ها بهتر هم می‌شود.

 

این مقام انتظامی در ادامه گفت: از ۲۵ خرداد ۹۳ قرارگاه مبارزه با سرقت همزمان با مرکز در ۱۳ استان که بیشترین تراکم جرایم را داشته اند تشکیل شد، در خوزستان نیز به ریاست سرهنگ اسحاقی فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان تشکیل و با همدلی بین مسئولان و شورای تامین و همکاری سایر دستگاها با نیروی انتظامی در دو حوزه ترویج و پشتیبانی و حوزه ایجادی خصوصاً در بخش آموزش های همگانی به نتایج خوبی منجر شد.
صالحی افزود: طی یک سال از تاسیس این قرارگاه حدود ۷۰۰۰ دوربین در سطح شهرهای استان، میادین، خیابان های اصلی، مراکز صنفی و… نصب شد که تاثیر به سزایی در کاهش و کشف جرایم داشته است.

 

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: در بخش آموزش همگامی نیز کارشناسان انتظامی باحضور در جوامع هدف مانند مدارس، مساجد، دستگاهای دولتی و غیر دولتی و… در راستای ارتقای سطح آگاهی عمومی تلاش می کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=38686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.