تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

  • کد خبر : 11259
  • 07 اردیبهشت 1394 - 13:08

عصر ایذه: با پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر چهار تیم مدعی لیگ برتر همچنان از شانس برابر برای […]

عصر ایذه: با پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر چهار تیم مدعی لیگ برتر همچنان از شانس برابر برای کسب جام چهاردهم برخوردار هستند.

 

 

 

 

حامد لک که در هفته گذشته و در لیگ قهرمانان آسیا اشتباهات فاحشی داشت در لیگ برتر در قامت ناجی تیمش برآمد و موفق شد با مهار پنالتی دقیقی در برد تیمش تاثیرگذار باشد و تراکتور به پشتوانه خط حمله پر قدرت خود به صدر تکیه بزند. مهدی شریفی و پریرا هم در ادامه درخشش خود در هفته‌های اخیر اینبار هم برای سپاهان درخشیدند تا حسین فرکی همچنان در جمع مدعیان باقی بماند.

حامد لک (تراکتورسازی)
دروازه‌بان جوان تراکتورسازی در ادامه درخشش خود در لیگ برتر در هفته‌های اخیر، اینبار هم با دفع پنالتی سعید دقیقی نقش پررنگی در ادامه صدرنشینی تراکتورسازی داشت. لک که بعد از اشتباهاتش در لیگ قهرمانان با روحیه خوبی به لیگ برتر برگشته در سه هفته باقی مانده می‌تواند نقطه اتکا تیمش برای رسیدن به قهرمانی باشد.


علی حمام (ذوب آهن)
مدافع لبنانی ذوب آهن در روزهایی که ذوب آهن با خط حمله پرقدرت خود حریفان را از پیش رو برمی‌دارد یکی از ستون‌های اصلی این تیم برای مقابله با حمله وران حریف است که در دیدار برابر فولاد و مهاجمان حرفه‌ای این تیم روز خوبی را پشت سر گذاشت و به آنها اجازه خودنمایی نداد و یک بار نیز در آستانه ورود توپ به دروازه مظاهری آن را از روی خط برگشت داد.


ایگور پراهیچ (پدیده)
در روزی که استقلال در به در به دنبال زدن گل در آزادی برابر پدیده بود تا امیدهای خود را برای کسب سهمیه حفظ کند، ایگور پراهیچ مانع بزرگی برابر آنها شد. دفاع جانانه او در نیمه اول باعث شد تا امیر قلعه‌نویی مجبور شود آرش برهانی را تعویض کند و در ادامه نیز رضا عنایتی در برابر هم‌تیمی سابقش در پدیده کاری از پیش نبرد. مدافع کروات پدیده یکی از عوامل عدم رسیدن شاگردان قلعه‌نویی به دروازه نماینده مشهدی لیگ برتر بود.


محمد آرام طبع (صبای قم)
در روزی که گسترش فولاد تبریز برای گل بی‌تابی می‌کرد و حمله وران این تیم روز سختی را برای مدافعان صبای قم رقم زده بودند در حفظ دروازه‌ تیم‌شان تلاش زیادی از خود داشتند و در این میان محمد آرام طبع در مقابله با مگنو باتیستا روز درخشانی را داشت. دیدار دو تیم گسترش فولاد و صبای قم در حالی به تساوی بدون گل رسید که نقش مدافعان صبا و خصوصا آرام طبع را در این نتیجه می‌توان پررنگ دانست.



میثم مجیدی (استقلال خوزستان)
میثم مجیدی که در این فصل یکی از ستاره‌های استقلال خوزستان بود در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان نبرد خوبی برابر حمله‌وران و شاگردان مکوندی داشت و زنیدپور و درویشی و پاشنکو را در راه رسیدن به دروازه استقلال خوزستان ناکام گذاشت تا گلی وارد دروازه آبی‌پوشان نشود.


حسین ابراهیمی (نفت تهران)
با گل خود در دقایق ابتدایی توانست نفت را از بحران نتیجه نگرفتن در هفته‌های اخیر بیرون بیاورد و به جمع مدعیان بازگرداند. بازیکن جوان و شمالی نفت تهران که انگیزه‌های فوق‌العاده‌ای برای درخشش برابر ملوان داشت موفق شد با این گل نقش خود را در این پیروزی به امضا برساند.


احمد نوراللهی (پرسپولیس)
ستاره حال حاضر پرسپولیس مطابق هفته‌های گذشته عملکرد خوبی در میانه تیمش داشت و بارها با اضافه شدن به جمع عناصر هجومی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد. او روی یک ضربه ایستگاهی و با ضربه سر حرفه‌ای موفق شد گل زیبایی برای پرسپولیس به ثمر برساند. نوراللهی اگر از هم‌تیمی‌های پرحاشیه تیمش الگوبرداری نکند می‌تواند در ادامه به ستاره فوتبال ایران تبدیل شود.


الکساندر پاشنکو (نفت مسجد سلیمان)
در تیمی که به روزهای آخر حضور در لیگ برتر نزدیک می‌شود، هافبک مولداویایی نفت مسجد سلیمان در این تیم به درخشش خود ادامه می‌دهد. او که تلاش زیادی در دیدار برابر استقلال خوزستان داشت تا آخرین روزنه‌های مسجد سلیمانی‌ها را برای بقا در لیگ برتر حفظ کند بارها به عمق و کناره‌های آبی‌های خوزستانی یورش برد و روز سختی را برای آنها رقم زد.


محرم نویدکیا (سپاهان)
آقای مهندس سپاهان با پاس‌های خاص خود رهبری زردپوشان برای رسیدن به صدر جدول را بر دوش دارد. نویدکیا بار دیگر با پاس‌های زیبای خود موفق شد نقش پررنگی در رسیدن پیروزی تیمش برابر راه‌آهن داشت. کاپیتان زردپوشان در روزهای انتهای لیگ برتر بار دیگر به رویای بالا بردن جام بالای دستانش فکر می‌کند و باید دید او و تیمش در این راه موفق خواهند بود یا خیر.


لوسیانو پریرا (سپاهان)
مهاجم حرفه‌ای سپاهان بعد از اینکه در دیدار برابر راه‌آهن چند موقعیت تیمش را از دست داد توانست روی پاس گل شریفی گل اول تیمش را به ثمر برساند و در ادامه نیز در تلافی آن یک پاس گل به شریفی داد. پریرا که در دیدار برابر راه‌آهن دو گل به نام خود ثبت کرد، با زدن ۹ گل در این فصل که بیشتر آنها در نیم فصل دوم بوده در کنار شریفی و خلعتبری جزو بازیکنان تاثیرگذار این تیم برای حضور دوباره‌شان در جمع مدعیان بوده.


لوسیانو ادینیو (تراکتورسازی)
قرار ندادن نام لوسیانو ادینیو در ترکیب منتخب هفته را می‌توان بدسلیقگی نامید تا این‌بار تیم منتخب این هفته از دو مهاجم برزیلی تشکیل شود. آقای گل فعلی لیگ برتر که فاصله چندانی برای سفارش دادن کفش طلای این فصل به نام خود ندارد در دیدار برابر پیکان هم روز خوبی را رقم زد و بارها مهدی رحمتی را مبهوت تکنیک خود کرد و در نهایت از روی ضربه پنالتی‌ای که خودش گرفته بود هفته بیست و هفتم را با گل به پایان رساند.


 

 

ورزش سه

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=11259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.