تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ‌برتر

  • کد خبر : 6420
  • 11 بهمن 1393 - 14:16

عصر ایذه: لیگ‌برتر فوتبال ایران با بازی هایی کمابیش متوسط و نه چندان جذاب، دوباره آغاز به کار کرد و […]

عصر ایذه: لیگ‌برتر فوتبال ایران با بازی هایی کمابیش متوسط و نه چندان جذاب، دوباره آغاز به کار کرد و همانطور که انتظار می‌ رفت مربیان افت کیفی را به تعطیلات یک ماه ونیمه لیگ ربط دادند.

 

00991234

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از “ورزش سه”، ۱۱ بازیکن برتر هفته ای که تنها ۱۳ گل داشت از دید گروه آنالیز ورزش سه به شرح زیرند:

دروازه‌بان:
سیدمهدی رحمتی(پیکان): دروازه‌بان سابق تیم‌ملی مهمترین حرکت نجات بخش هفته را انجام داد. البته در این هفته رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب و سلیمی گلر فولاد هم خوب کار کردند و گلی از خط دروازه هایشان نگذشت. رحمتی در بازی مقابل نفت‌مسجدسلیمان یک سیو تک به تک با پا داشت که مانع از پیروزی حریف در خانه شد.



مدافعان:
مهرداد قنبری(ذوب‌آهن): مهرداد قنبری بازیکن جوان ذوب‌آهن با حضور در کلیه دقایق بازی های تیم یحیی گل‌محمدی از بهترین های این تیم بوده است. او روز گذشته در دفاع کم اشتباه و در حمله پرفروغ و این نمایش او شایسته حضور در تیم منتخب هفته می‌ کند.
عزت الله پورغاز(ملوان): عزت الله پورغاز مدافع جوان ملوان که به جای احمد آهی در قلب خط دفاع این تیم شهر انزلی به میدان رفت، مقابل تراکتورسازی که بهترین خط حمله لیگ را دارد نمایش خوبی داشت و در کنترل لوسیانو ادینهو بهترین گلزن لیگ‌برتر موفق بود.
وحید محمدزاده (سایپا): وحید محمدزاده دفاع وسط جوانی است که این هفته با دو گل سرنوشت ساز مقابل گسترش فولاد سه امتیاز این بازی را برای نارنجی پوشان سایپا به ارمغان آورد. او که توانسته رضایت کامل مجید جلالی را جلب کند، یکی دیگر از محصولات آکادمی سایپاست.
کارلوس سانتوس (ذوب‌آهن): این دفاع برزیلی با نمایشی مناسب مقابل پرسپولیس نقش زیادی در پیروزی ذوب در این بازی داشت. اوج کار سانتوس به لحظه ای بازمی گشت که او توانست بعد از گل زده تیمش و در حالی که همه در حس و حال گل بودند، توپ را از روی خط دروازه ذوب بیرون بکشد.


هافبک ها:
جاسم کرار محمد(استقلال): شکل بازی جاسم کرار در تمام لیگ ایران بی نظیر است. این بازیکن عراقی در مسابقه دیروز هم نبض بازی استقلال را در دست داشت و با پاس های عرضی و عمقی نقش آفرینی فوق العاده ای از خود نشان داد. کلاس بازی کرار در استقلال آشکارا بالاتر از سایر هافبک هاست.


محسن مسلمان(فولاد): این بازیکن تازه وارد در اولین نمایش با پیراهن فولاد بالاتر از سطح انتظار نشان داد و رضایت سرمربی سختگیر فولادی ها را جلب کرد. مسلمان که از امیدهای فولاد برای رقابت های آسیایی به شمار می‌ رود، در کنار چاگو نمایش خوبی داشت.
محمدرضا مهدوی (استقلال‌خوزستان): کاپیتان سابق داماش گیلان برای اولین بار در تیمی به جز تیم شهرش خوب بازی می‌ کند. او در مقابل نفت علاوه بر بازیگردانی یک گل خوب هم به ثمر رساند تا همه چیز به سود عبدالله ویسی رقم بخورد و آبی ها با یک امتیاز حساس تهران را ترک کنند.

مهاجمان:
میلاد میداوودی(سایپا): او با یک کاشته تماشایی و دو پاس گل همه کار برای برد سایپا کرد. این بازیکن خوزستانی که هنوز محبوب فوتبالدوستان است، در سایپای بی حاشیه نمایش خوبی دارد و منتظر است تا دوباره در جمع ملی‌پوشان حاضر شود. شانسی که در این سال ها از وی دریغ شده است.
کاوه رضایی(ذوب‌آهن): خرید جدید ذوبی ها فوق العاده کار کرد و در نهایت پس از آنکه خود را در چند موقعیت گل قرار داد، توانست پاس گل سرنوشت این مسابقه را هم به مسعود حسن زاده بدهد. رضایی یک خرید درجه یک برای یحیی گل‌محمدی خواهد بود.


محمد قاضی(فولاد): گلزنی در اولین بازی با پیراهن فولاد کاری بود که قاضی در اهواز انجام داد. او در بازی مقابل راه‌آهن بارها و بارها دروازه تیم حریف را با خطر مواجه کرد و در نهایت یک گل به ثمر رساند. این شروع خوب قاضی نوید روزهای بهتری را برای فولاد و اسکوچیچ می‌ دهد.

نکته: رضا عنایتی و میلاد فخرالدینی (استقلال)، اسماعیل شریفات و احمد آل‌نعمه (فولاد)، قاسم حدادی فر و رشید مظاهری(ذوب‌آهن)، حسین پاپی (سپاهان)، محسن یوسفی(ملوان)، روزبه شاه علیدوست(سایپا) و حسین ابراهیمی (نفت) می‌ توانستند در تیم هفته حضور داشته باشند.

 

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=6420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.