تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

جزئیات فرار خونین سارقان مسلحانه

  • کد خبر : 1839
  • 07 دی 1393 - 8:46

عصر ایذه: سارقان مسلح بانکی در الیگودرز لرستان، پس از فرار از دست مأموران در درگیری‌های متعددی که با پلیس […]

عصر ایذه: سارقان مسلح بانکی در الیگودرز لرستان، پس از فرار از دست مأموران در درگیری‌های متعددی که با پلیس داشتند، جانشین فرمانده انتظامی گلپایگان و سه پلیس دیگر را به شهادت رسانده و دو شهروند عادی را نیز به قتل رساندند.

.

.سرقت

.

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از خبرگزاری تسنیم، سه سارق مسلح که پس از سرقت از یک بانک در شهر الیگودرز متواری شده بودند، در فرار از دست مأموران، در استان اصفهان در دفعاتی مکرر با مأموران پلیس استان اصفهان درگیر شدند و تعدادی از مأموران و دو شهروند عادی را به ضرب گلوله کشتند.

بر اساس این گزارش، این سه سارق پس از فرار از الیگودرز با یک خودروی پراید سفید رنگ، در محور خمین به گلپایگان مأموران انتظامی این شهرستان که در حال کنترل این محور بود، برخورد کرده که با توجه به دستور ایست مأموران به دنبال مشکوک شدن به این خودرو، سارقان اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند و یکی از مأموران را به شهادت رسانده و تعدادی از مأموران را نیز زخمی کرده و از محل متواری شدند.

این سارقان در ادامه فرار خود، با سرهنگ هاشمی جانشین فرمانده انتظامی گلپایگان و یک خودروی پلیس آگاهی نیز درگیر شدند که با شلیک به آن‌ها، سرهنگ هاشمی و یکی از پرسنل پلیس راهور را به شهادت رسانده و دو پرسنل پلیس آگاهی را به ضرب گلوله زخمی کردند.

به گزارش تسنیم، در اثر تیراندازی مأموران به خودروی سارقان، یکی از آن‌ها کشته شده و دو نفر دیگر متواری می‌شوند.

بر اساس شنیده‌هایی از منابع محلی، سارقان در طول مدت فرار خود اقدام به سرقت یک خودروی پژو و یک خودروی باری کرده و به گفته این افراد متأسفانه دو شهروند عادی نیز در جریان این حوادث جان خود را از دست داده‌اند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=1839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.