تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
9

دلیل قطعی شبکه‌های تلویزیونی در ایذه

  • کد خبر : 50972
  • 14 اسفند 1395 - 9:51
دلیل قطعی شبکه‌های تلویزیونی در ایذه

اسکندری گفت: چندین سال است مطالبات من که مبلغ ناچیز (سالی ۲۰۰هزارتومان) است و مصوب شد که فرمانداری ایذه پرداخت کند، را دریافت نکرده ام.

مسئول شبکه‌های رادیو و تلویزیون ایذه در گفت و گو با خبرنگار عصر ایذه اظهار کرد: قطعی اخیر برخی از کانال های تلویزیون در ایذه قابل حل است اما به دلیل پرداخت نشدن مطالبات چندین ساله ام از جانب فرمانداری ایذه، کار تعمیر را انجام نخواهم داد.

بهروز اسکندری افزود: از سال ۸۲ تاکنون مطالبات من که مبلغ ناچیزی است پرداخت نشده و در این سال ها صرفا به خاطر شهروندان با هزینه شخصی خودم به تعمیر زیرساخت های رادیو و تلویزیون ایذه می پرداختم.

وی تاکید کرد: تا زمانی که مطالبات من از جانب فرمانداری پرداخت نشود، فعالیت نخواهم کرد.

مسئول شبکه‌های رادیو و تلویزیون ایذه درخصوص نصب دکل و فعال شدن شبکه های دیجیتال در دهستان پیان و بخش سوسن عنوان کرد: قرار بود امسال کار تجهیز و  راه اندازی سیستم دیجیتال این دو منطقه انجام بگیرد که به علت عدم پیگیری مسئولین سال آینده انجام خواهد شد.

اسکندری درخصوص مشکلات شبکه های تلویزیون در بخش سوسن و  دیگر روستاها گفت: روستاهایی که مشکل قطعی شبکه دارند، به شورا و دهیاری اطلاع دهند و شورها از طریق بخشداری این موضوع به استان اعلام کنند تا تیم فنی صدا و سیما برای رفع مشکل به منطقه اعزام شود.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=50972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.