تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

زندگی شهید علم الهدی، از ۲۶ آذر روی پرده سینما

  • کد خبر : 416
  • 23 آذر 1393 - 9:15

عصر ایذه: فیلم سینمایی ˝زیباتر از زندگی˝ به کار گردانی انسیه شاه حسینی و تهیه کنندگی سعید سید زاده ، […]

عصر ایذه: فیلم سینمایی ˝زیباتر از زندگی˝ به کار گردانی انسیه شاه حسینی و تهیه کنندگی سعید سید زاده ، داستان زندگی شهید محمدحسین علم‌الهدی و رزمندگانی است که در عملیات نصر به کمک نیروهای مخلص ارتش، به یاری مردم روستاها در منطقه جنوب اهواز در دشت آزادگان می شتابند.

به گزارش عصر ایذه به نقل از رهیاب نیوز؛  فیلم سینمایی “زیباتر از زندگی” به کار گردانی انسیه شاه حسینی و تهیه کنندگی سعید سید زاده ، داستان زندگی شهید محمدحسین علم‌الهدی و رزمندگانی است که در عملیات نصر به کمک نیروهای مخلص ارتش، به یاری مردم روستاها در منطقه جنوب اهواز در دشت آزادگان می شتابند.

دراین فیلم حامدکمیلی در نقش شهید «حسین علم الهدی » ظاهر شده است و محمود پاک نیت، قربان نجفی، مهوش صبرکن و سیدجواد طاهری نیز سایر نقشهای فیلم را بر عهده دارند.

در این فیلم امیرکریمی به عنوان مدیرفیلمبرداری، محسن نامدار روزبهانی، محمود سمن آبادی گروه جلوه های میدانی، هادی اسلامی به عنوان جلوه های بصری و علی نیک رفتار به عنوان عکاس از عوامل و دست اندرکاران این فیلم هستند.

فیلم «زیباتراززندگی» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر منتخب دریافت سیمرغ در بخش سینمای دفاع مقدس شد و توانست سیمرغ بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و نیز عنوان بهترین فیلم را در بخش نگاه ملی این جشنواره کسب کند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : با آغاز جنگ تحمیلی، سید حسین علم الهدی فرمانده سپاه هویزه به همراه نیروهای مردمی به کمک مردم روستاها می‌شتابند. علی‌رغم مخالفت‌ها، نیروهای مخلص ارتش به کمک آنها می‌شتابند و در یک عملیات مشترک دوش به دوش هم بر دشمن حمله می‌کنند.

اکران عمومی “زیباتر از زندگی” از ۲۶ آذر در سینماهای تهران آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=416

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.