تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3

زور پیشکسوت‌های فوتبال ایذه به پیشکسوت‌های فوتبال خوزستان نرسید

  • کد خبر : 23688
  • 30 خرداد 1394 - 11:29
زور پیشکسوت‌های فوتبال ایذه به پیشکسوت‌های فوتبال خوزستان نرسید

عصر ایذه: دو تیم پیشکسوتان فوتبال ایذه و پیشکسوتان فوتبال خوزستان عصر دیروز در قالب بازی دوستانه در استادیوم تختی […]

عصر ایذه: دو تیم پیشکسوتان فوتبال ایذه و پیشکسوتان فوتبال خوزستان عصر دیروز در قالب بازی دوستانه در استادیوم تختی ایذه به مصاف هم رفتند، که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم پیشکسوتان خوزستان به پایان رسید.

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی عصر ایذه در ترکیب تیم پیشکسوتان خوزستان از ابتدا علی فرجی، سیاوش بختیاری‌زاده، عبدالله ویسی، ابراهیم تهامی، عزیز فریسات، سیروس نعمتی‌نژاد، حشمت شیخ‌رباط، علی داودی، شهرام نژدی، علی بختیاری‌زاده و محمد عارف‌نیا حضور داشتند و در ترکیب تیم ایذه هم نام نه چندان گمنامی چون داریوش فارسی، اسماعیل بویری، حافظ دانیالی، حسین شاهولی، عبدالله کی‌شمس، محمدی حوی، مجید اورک، مصطفی جماعتی و بهروز بهمنی به بازی پرداختند که در ادامه برخی از آنها جای خود را به سعادت رضایی، علی خاکسار، نجف قاسمی دادند.

 

 

این دیدار با ۲گل عبدلله ویسی و یک گل سیروس نعمت نژاد برای تیم پیشکسوتان خوزستان در مقابل دو گل حافظ دانیالی و مسعود نوروزی پایان پذیرفت.

سرمربیگری تیم پیشکسوتان فوتبال خوزستان را حسن سلامی کارشناس و مدرس خوزستانی فیفا بر عهده داشت و کریم بوستانی در نقش کمک وی ظاهر شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=23688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام خدمت پیشکسوتان عزیز ایذه . از خدای بزرگ برای تک تکتان ارزوی سلامتی داریم . سری به وبلاگ ما بزنید خوشحال خواهیم شد . http://dorodpishkesvat.blogfa.com/

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.