تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024
2

ساخت چمدان برقی مجهز به صفحات خورشیدی

  • کد خبر : 7385
  • 07 اسفند 1393 - 6:02

عصر ایذه: به تازگی چمدان مدرنی ساخته شده که به لطف برخورداری از موتور کوچک برقی صاحب خود را بهتر […]

عصر ایذه: به تازگی چمدان مدرنی ساخته شده که به لطف برخورداری از موتور کوچک برقی صاحب خود را بهتر از هر زمان دیگری همراهی می کند!

1603437

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از مهر، تا پیش از این ایده های جالب توجه متنوعی درخصوص طراحی و ساخت انواع کوله پشتی و چمدان های تاشو با قابلیت های مختلف ارایه شده است و حالا در تازه ترین ابتکارعمل صورت گرفته در این عرصه شاهد ارایه چمدانی هستیم که در بخشی از آن اسکوتری مجهز به موتور کوچک برقی نیز تعبیه شده است.

نکته جالب توجه درخصوص این نوآوری، امکان انتخاب وضعیت حرکتی این چمدان است به طوریکه صاحب آن می تواند آن را به عنوان اسکوتر جهت حرکت سریع در خیابان مورد استفاده قرار داده و یا آن را در وضعیتی قرار دهد که تنها به لطف موتور برقی تعبیه شده، سریعتر از زمانی که دسته آن کشیده می شود به همراه صاحبش در خیابان و پیاده رو حرکت کند.

موتور برقی این چمدان به گونه ای ساخته شده که با هر بار شارژ تا ۱۰ کیلومتر کارایی داشته و جالب اینکه تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت نیز حداکثر سرعت دارد.

این موتور برقی سر و صدای بسیار ناچیزی داشته و با استفاده از یک باتری لیتیوم یونی تعبیه شده در زیر آن کار می کند. امکان شارژ موتور از طریق شارژرهای فشرده از دیگر قابلیت های چشمگیر این فناوری نوین به شمار می آید.

نسخه مدرن تر این چمدان برقی ۵۹۹ دلاری مجهز به صفحات خورشیدی است که با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه می شود.

شرکت سازنده اعلام کرده که این فناوری جدید انتخابی مناسب برای گروه سنی کودکان در مواردی نظیر استفاده در مدرسه یا سفرهای خارج شهری است.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=7385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.