تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6

«شهید جوان حزب‌الله» به روایت تصویر

  • کد خبر : 6873
  • 18 بهمن 1393 - 16:59

عصر ایذه: «جهاد مغنیه» شهید جوان حزب‌الله که طی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. بعد از شهادت او […]

عصر ایذه: «جهاد مغنیه» شهید جوان حزب‌الله که طی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. بعد از شهادت او عکس‌ها و حرکت‌های خودجوشی در راستای معرفی این شهید جوان حزب‌الله در شبکه‌های اجتماعی ایرانی پخش شده است.

 

جهاد مغنیه

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از خبرگزاری تسنیم، چندی پیش جهان اسلام با یک حمله موشکی در بُهت فرو رفت و خبر شهادت چند تن از اعضای حزب الله لبنان و یک فرمانده ایرانی رسانه‌ها را پر کرد. جهاد مغنیه شهید نام‌آشنای فرمانده قهرمان حزب الله لبنان قلب رسانه‌ها را در خود شکست. دیگر چشم‌ها عادت کرده است به این اشک‌های ناخوانده، مرور می‌شود و گُر می‌گیرند از جنایاتی که مکرر به وقوع می‌پیوندد. شهید جهاد مغنیه کسی بود که بیشتر از آنکه خودش را بشناسیم، شاید عده‌ای از ما با نام پدرش خو گرفته باشند، اما حالا جهاد مثل پدرش می‌درخشد و ما به نام کوچک او حسرت می‌خوریم. هرجایی که حرفی از شهادت باشد، این روزها نام «جهاد» در صدرش آشکار است.

بعد از شهادت «جهاد مغنیه» عکس‌ها و حرکت‌های خودجوشی در راستای معرفی «شهید جوان حزب‌الله» در شبکه‌های اجتماعی ایرانی پخش شد. یکی از این تصاویر، تصاویر مشهوری بود که شهید جهاد را کنار فرمانده مشهور ایرانی حاج قاسم سلیمانی نشان می‌داد. در این راستا تصاویر منتشر نشده‌ای از  این شهید والا مقام در ادامه منتشر می‌شود:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=6873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.