تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

عرضه یک ساعت هوشمند و متفاوت جدید

  • کد خبر : 7025
  • 01 اسفند 1393 - 16:59

عصر ایذه: در سال های اخیر، کمپانی های بسیاری به تولید و عرضه ساعت های هوشمند پرداخته اند اما در […]

عصر ایذه: در سال های اخیر، کمپانی های بسیاری به تولید و عرضه ساعت های هوشمند پرداخته اند اما در این میان Neptune Duo می تواند ساعت متفاوتی باشد.

1597674

 

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از خبرگزاری مهر، ساعت های هوشمند، یکی از گجت های متفاوتی هستند که در سال های اخیر به بازار فناوری ارائه شده و نگاه های بسیاری را به خود جلب کرده اند. ساعت های هوشمند با هدف جایگزینی اسمارت فون ها پا به عرصه فناوری گذاشته اند. از قابلیت های ساعت های هوشمند می توان به عدم خروج اسمارت فون از جیب و مشاهده تماس یا پیامک ها اشاره کرد و تنها با روشن کردن صفحه اسمارت واچ به سادگی می توان از تمامی نوتیفیکشن ها اطلاع پیدا کرد.

از قابلیت های  Neptune می توان به مواردی مانند صفحه نمایشی بزرگتر نسبت به سایر اسمارت واچ ها، برخورداری از اندروید آبنبات چوبی، اتصال به سیستم LTE ، WiFi ، Bluetooth, NFC, GPS و همچنین صفحه نمایش ۲.۴ اینچی خمیده اشاره کرد. ساعت این دستگاه هاب نپتون خوانده می شود که از یک پردازنده ۴ هسته ای نیز تشکیل شده است.

اما از موارد ضعف اسمارت واچ ها که در این ساعت نیز دیده می شود می توان به عمر کوتاه باتری و همچنین قیمت نسبتا بالای آنها اشاره کرد. این دستگاه از ریموت دیگری نیز تشکیل شده که همانند یک نمایشگر عمل کرده و با اتصال به گجت پوشیدنی می توان ساده تر از  امکانات ساعت هوشمند مانند استفاده از دوربین و … بهره مند شد.

پیش بینی می شود این ساعت با قیمتی در حدود ۷۹۸ دلار عرضه شود.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=7025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.