تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
8

مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی در دهدز

  • کد خبر : 5891
  • 05 بهمن 1393 - 8:37
مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی در دهدز

عصر ایذه: مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی صبح دیروز در سالن غدیر آموزش و پرورش دهدز به همت معاونت پرورشی و […]

عصر ایذه: مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی صبح دیروز در سالن غدیر آموزش و پرورش دهدز به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی دهدز با حضور جمشید بندری بخشدار، رضا مولایی ریاست آموزش و پرورش، اعضاء شورا شهردهدز، معاونت پرورشی و جمعی از معلمان و دانش آموزان سطح شهر برگزار شد.

 

altAkyBEoMeYk80IVY_PWGov8autQh8taqNvNqGbWr9Ab50

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، در ابتدای این مراسم مولایی رئیس آموزش پرورش دهدز درخصوص برگزاری مسابقات قرآنی گفت: هیچ عصری بی نیاز از راهنما، چراغ و پیشوا نیست و همه افراد به راهنما و هدایت کننده نیاز دارند و بهترین راهنما در این عصر کتاب آسمانی قرآن است که کامل ترین کتاب آسمانی است و خداوند تمام نکات را در قرآن بیان کرده و انسان خوب کسی است که این نکات را با قرائت قرآن در مسیر زندگی خود استفاده و ازنعمت های خداوند به نحو مطلوب استفاده کنند.

 

altAsmaX84Gsy5kSKJS4nz0ELRBY5WnS00dX-lw9Fd8NCrM

 

در ادامه جهانگیر رشیدی معاونت پرورشی آموزش و پرورش دهدز از رازها و نکات نهفته در قرآن پرداخت و افزود: هدف از برگزاری مسابقات شناسایی استعدادها است و اینکه نباید هدف کسب مقام باشد مثلاً اگر در مسابقه نهج البلاغه شرکت میکنید هدف کسب مقام نباشد، بلکه علاقه و عشق به حضرت علی(ع) باشد و هدف ایجاد دارالقرآن های موجود در شهر را به خصوص در مقاطع ابتدایی کشف استعدادها و آموزش فرد درسنین پایین دانست.

در پایان مراسم محمد مرادی کارشناس قرآن و عترت بخش پرورشی اداره آموزش وپرورش دهدز درخصوص نحوه اجرای آزمون ها، داوری صحیح و رعایت اصل عدالت پرداخت .

این مسابقات که در رشته های مختلف: تفسیرقرآن کریم، نهج البلاغه؛ احکام و صحیفه سجادیه درحال برگزاری است دانش آموزان مقاطع مختلف پسرانه و دخترانه در آزمون های فوق به رقابت می پردازند.

 

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=5891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.