تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3

میزان یارانه نقدی سال آینده مشخص شد

  • کد خبر : 6179
  • 08 بهمن 1393 - 13:40

عصر ایذه: عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با توجه به اینکه درآمد هدفمندی برای سال آینده تغییر نکرد، احتمال دارد […]

عصر ایذه: عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با توجه به اینکه درآمد هدفمندی برای سال آینده تغییر نکرد، احتمال دارد یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به همه در سال آینده نیز پرداخت شود.

IMG10205290

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از رهیاب نیوز، احمد امیرآبادی امروز به جای مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: کمیسیون تلفیق از روز گذشته تاکنون سه مصوبه داشته که یکی از این مباحث مصوبات مربوط به هدفمندی یارانه بود.
وی تأکید کرد: نمایندگان در مباحث درآمدی تصمیم گرفتند، براساس پیشنهاد دولت درآمد هدفمندی یارانه‌ها برای سال آینده تغییری نداشته باشد و همچنین با توجه به بحث شناسایی و یا حذف پردرآمدها که در منابع درآمدی تأثیرگذار است، احتمالاً تغییری ایجاد نشود. بحث شناسایی پردرآمدها در بخش هزینه‌ای بوده و البته هنوز برای آن تصمیم‌گیری قطعی صورت نگرفته و احتمالاً یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی در سال آینده نیز برای همه ادامه خواهد یافت.

عضو کمیسیون تلفیق گفت: ۵ هزار میلیارد تومان به وزارت نفت اجازه داده شده تا اوراق مشارکت برای بخش نفت و گاز منتشر کند.

امیرآبادی تصریح کرد: همچنین مصوبه سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد دلاری از سوی صندوق توسعه ملی برای وزارت نفت رأی نیاورد و احتمالاً در جلسه عصر، پیشنهاد سرمایه‌گذاری ۴.۸ میلیارد دلار در بخش نفت و گاز رأی‌گیری خواهد شد.

به گفته این نماینده مجلس، داروهای دامی آماده وارداتی اگر مشابه داخلی داشته باشند، با تعرفه ۵ درصد و اگر مشابه داخلی نداشته باشند، با تعرفه ۲ درصد وارد خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اوراق مشارکت جذابیت نداشته و تاکنون عملکرد دولت و دستگاه‌ها در این زمینه صفر بوده است، بیان داشت: به نظر می‌رسد پروژه‌های نفتی جذابیت خوبی به دلیل سوددهی داشته باشند و آنچه اکنون پرداخت می‌شود، علی‌الحساب است و دست آخر سود قطعی بهتری نسبت به دیگر طرح‌ها داشته باشد، به همین دلیل وزارت نفت می‌تواند از آن استفاده کند.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=6179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.