تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

ناامنی در اروپا نتیجه حمایت از تروریست است/ آمریکا هیچ وقت به اهداف خود در سوریه نمی‌رسد

  • کد خبر : 41751
  • 27 آبان 1394 - 8:07
ناامنی در اروپا نتیجه حمایت از تروریست است/ آمریکا هیچ وقت به اهداف خود در سوریه نمی‌رسد

عصر ایذه:  معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: اروپا این روزها درحال وضع حمل یک اتفاق جدید است، […]

عصر ایذه:  معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: اروپا این روزها درحال وضع حمل یک اتفاق جدید است، سگ‌هایی که خودشان تربیت کردند امروز پایِ خودشان را گرفته است.

 

 

 

 

IMG_1426

 

 

 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر ایذه، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در اولین یادواره شهدای بیسیم چی و تخریب چی شهرستان ایذه اظهار کرد: ما از برگزاری یادواره شهدا تنها یک هدف را دنبال میکنیم و آن تجدید پیمان با کسانی است که از جان خود گذشتند تا ما امروز در آسایش باشیم.

 

 

وی عجز و ناتوانی دولت های ابرقدرت امروز در مقابل ایران را مدیون دسترنج مادران شهدا دانست و خطاب به مادران شهدا گفت: اگر امروز ما امنیت داریم به همت رشادت های فرزندانی است که شماها تربیت کرده اید.
حاجتی در ادامه به رجز خوانی آمریکایی ها در زمان‌های قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: چه شده است آمریکایی هایی که یک زمانی در قرن ۲۰ باصراحت تمام میگفتند دیگر نهضت اسلامی نداریم و قرن ۲۰ را انتهای تمام نهضت ها میدانست اما تنها در  ۱۵روز مانده به پایان این قرن یک اتفاق عظیم رخ می دهد.

 

 

 

 

IMG_1445

معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان سپس به تشریح دوران بی باور جهان، نسبت به ایران را قبل ظهور انقلاب پرداخت و گفت: چه کسی باور میکرد ما شاه را به زمین بزنیم، چه کسی باور میکرد در اوج ابرقدرتی آمریکا و در پایان نهضت های جهان امام خمینی ظهور کند و کارتر را بر سر جای خود بنشاند.

 

 

وی افزود: اگر کربلای امام حسین(ع) را با انقلاب مقایسه کنیم میبینیم انقلاب هم کربلایی دیگر بوده جوانایی که بی هیچ سلاحی دور سید روح الله حلقه زدن و مقابل ابرقدرت ها می ایستند.

 

 

سرهنگ حاجتی گفت: وقتی امام به نظام سرمایه داری و حزب توده نه گفت و تنها واژه جمهوری اسلامی را عنوان کرد ابرقدرت ها به قدرت انقلاب اعتراف کردند، جهموری اسلامی ایران در حال حاضر ماموریت صادرات “مذهب تشیع “به کل جهان را دارد.
معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پایان با تشریح نگاه کشورهای ابرقدرت نسبت به انقلاب ایران به فیلم مستند استرانوس که در سال ۵۹ توسط غرب ساخته شد اشاره کرد و گفت: تنها دلیلی که آمریکا بعد از گذشت ۵سال نتوانسته اند در سوریه به اهداف خود برسد، حضور مستشاران ایرانی است.

 

 

انتهای پیام/*

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=41751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.