تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

«پریدن روی برف» چالش جدید آمریکایی‌

  • کد خبر : 7509
  • 07 اسفند 1393 - 20:05

عصر ایذه: بعد از چالش سطل آب یخ، چالش دیگری در آمریکا بوجود آمده که در آن افراد خود را […]

عصر ایذه: بعد از چالش سطل آب یخ، چالش دیگری در آمریکا بوجود آمده که در آن افراد خود را از پنجره طبقات بالا به حیاط خانه شان که در آن برف نشسته پرتاب می کنند.

جدیدترین شوق و ذوقی که اهالی بوستون پیدا کرده اند، چالش شیرجه رفتن در برف است. در پی کاهش شدید دمای هوا و یک سری طوفان های سنگین برف در بوستون، این شهر در زیر حجم زیادی از برف قرار گرفته است.

در ماه گذشته، بیش از هفت فوت برف در این شهر باریده و اهالی آن راهکارهای خلاقانه و البته کمی تا قسمتی ابلهانه ای را جهت بهره بردن از این شرایط در پیش گرفته اند. یکی از سرگرم کننده ترین و در عین حال خطرناک ترین این سرگرمی ها، چالش پریدن در برف از پنجره یا پشت بام است.

چالش برف

شیرجه روندگان در برف بطور طوفانی شبکه های اجتماعی را در تسخیر خود درآورده و هشتگ #BostonBlizzardChallenge (چالش کولاک بوستون) را در توئیتر، اینستاگرام و واین راه انداختند و دیگران را دعوت به انجام این چالش خطرناک کردند.

چالش برف

این تفریح بین همه محبوب نبوده و اعتراض هایی را هم برانگیخته است. برای مثال، «مارتی والش» شهردار بوستون، در هفته گذشته از شهروندان خواسته سریعاً به این عمل بی معنی پایان دهند چون ممکن است موجب مرگ آن ها شود. پریدن روی توده های برف آن هم از ارتفاع زیاد می تواند خطرهای بسیاری برای افراد داشته باشد.

چالش برف

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=7509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.