تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

‌آخرین وضعیت جدایی مهاجم استقلال و حضور دروازه‌بان جدید

  • کد خبر : 2139
  • 08 دی 1393 - 8:19

عصر ایذه: سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از صحبت‌های صورت گرفت مبنی بر جدایی قاضی از استقلال بی‌خبر […]

عصر ایذه: سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از صحبت‌های صورت گرفت مبنی بر جدایی قاضی از استقلال بی‌خبر است، گفت: او در تمرین عصر یکشنبه حضور داشت و بنده از این موضوع بی‌اطلاع هستم.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه؛ میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جدایی محمد قاضی از تیم فوتبال استقلال گفت: از اینکه به قاضی گفته شده است طلبت را ببخش و تیم جدیدت را معرفی کن بی اطلاعم و نمی‌دانم چه کسانی این صحبت ها را مطرح کرده اند.

وی مطرح کرد: اگر قرار بود قاضی از جمع ما جدا شود من هم از این موضوع مطلع بودم و باید اعلام می کردم اما هیچ صحبتی با من نشده است. اگر قرار بود از استقلال جدا شود با این تیم تمرین نمی کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: باید با مدیران باشگاه در این خصوص صحبت کنم و ببینم آیا صحت دارد یا خیر.

وی در خصوص آخرین وضعیت وحید طالب لو نیز گفت: در تلاش هستیم تا هر چه زودتر وحید را به جمع خودمان اضافه کنیم و تنها منتظر رضایتنامه او از باشگاه راه آهن هستیم.

ماجدی در پایان خاطرنشان کرد: در طول این چند روز بازیکنان تمرینات خوبی را انجام داده ایم و امیدواریم آنها بتوانند تا شروع نیم فصل به آمادگی که مد نظر کادر فنی است بازیکنان برسند.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=2139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.